41.000 gånger har man klickat in här

Standard

41.000 gånger har ni läsare gått in på min blogg under 2014. Det är väl rätt bra?

WordPress som administrerar har kommit fram till att det är lika många som 15 utsålda föreställningar i Sydneys fantastiska operahus. Hur man nu kommit på den här jämförelsen…
63 inlägg blev det i år, 735 sammanlagt sedan jag började för så där en tio år sedan. Läsarna kommer från 66 länder, efter Sverige har Danmark och USA (!) flest läsare.
Mer än så här blir det inte i år, folks! Nu ska jag kurera min efterhängsna förkylning, kanske borde jag vaccinerat mig mot flunsan. Hade inte vaccinet varit slut när jag i ett annan ärende besökte Ellenbogens i övrigt excellenta hälsocentral, så kanske jag klarat mig?
Skit samma, nu är det som det är. Jag avger inget löfte om att bli snällare 2015. Inte här, men på FB ska jag bli mycket mera restriktiv. Det skrivs alltför mycket dynga där och jag har tyvärr själv bidragit.

GOTT NYTT ÅR!

4 reaktioner på ”41.000 gånger har man klickat in här

Kommentera

