Kan dra iväg utan ”uroligheter”

Standard

Nu kan jag dra iväg utan oroligheter. ”Min” urolog har sagt sitt.

I tidig morronkvist var jag hos doktor Villars Lunn på Ellenbogen.  Efter lite väl höga PSA-värden under några månader tog han en närmare titt på prostatan. ”Små cellförändringar men inget vi behöver oroa oss för. Inget vi åtgärdar nu. Vanligt i din ålder. Res iväg så ses vi om ett halvår igen för ny kontroll”, sa han.
Skönt, sa jag. I kväll lyfter Thai Air från Kastrup 20.50 fvb Phuket och Khao Lak Orhid Beach Resort med mitt vanliga, fina ressällskap Eva och Bosse. Tre veckors på sol- och latsidan. Med lite golf (jo, det finns golfbil…).

fp_main_pool

Förra året ett ”ryssfritt” område och förhoppningsvis har dom inte hittat dit i år heller. Men Khao Lak är nog för lugnt för nyrika  ryssjävlar.

En reaktion på ”Kan dra iväg utan ”uroligheter”

Kommentera

