Va’ i h-e, MFF???

Standard

Alltså… det har ju bara spelats två matcher i årets Allsvenska av Malmö FF. Och det är förstås alldeles för tidigt att uttrycka någon oro. Men för h-e, MFF, låt oss för allt i världen inte gå en mot en ”Redhawkssäsong” även på fotbollssidan!!!

0-0 hemma i premiären mot Gävle var ingen höjdare. Men vad säger man om Häckens 5-0  i går? Visserligen hade jag garderat hemmaettan med ett kryss på ett tips som administreras av vännen Anders Larsson. Och faktisk tippat Häcken-vinst eftersom jag fått för mig att Häcken nog inte är så jädra dåligt. Men 5-0 – vilket rysansvärt och direkt blammigt (för att använda att gammal skånskt  uttryck) resultat!!!
Jag vill ju faktiskt att det skall gå bra för det enda fotbollslaget vi har i den här sta’n. Så nu kan det förhoppningsvis bara bli bättre.

Den 13 april är det hemmamatch mot Kalmar FF. Jag har tippat en etta. Garderat med en tvåa…

En reaktion på ”Va’ i h-e, MFF???

Kommentera

