Det gick inte att smita undan!

Standard

Det borde jag förstås vetat. Att det inte går att komma undan Bullen-polarna när man fyller 70. Jag hade ju hoppats, men…

…jag måste erkänna att uppvaktningen med dryckesbevis till ”Färdigblandat” (rött vin och sprudelwasser) på Bullen var jäkligt kul och mycket uppskattat.
Så därför tack till mina allra äldsta vänner Bosse Bollkastare och Eva plus ”återupptagna” vänskapen med Fredrik Olin som jag träffade i Stockholm redan 1963.

Jättetack också till den övriga Bullen-ligan utan rim och reson eller i alla fall inbördes rangordning: Sven Sr och Ingrid Liljegren, Anders Larsson (minst lika blå som Sven), Carl-Olof ”Ego Boy” Börjesson, Mona och Stefan ”Polis” Wihlborg, Kjell ”Kulturell” Hansson, Eva Nilsson, Tom Ahlsell och Elin Heijkenskiöld, Benny Persson, ”Fille” Ohlsson, Janne T, Connie och Skuggan, Rolf & Kristina Åkesson, Tobbe Melinder & Henrietta Rapp Melinder, Kerstin K-dotter, ”Lilla-Helena” Karlsson, Krutte ”Gruset” & Ulla Hedberg (Grus i Dojjan har 40-årsjubileum på Bullen med tält på gatan om 14 dagar!!!).
…och så Mona Sahlin, ”Statsministern”, Johan T Lindwall, Anja Gatu och Mikael Wiehe inte att förglömma, det skall smaka extra gött!
Jag lovar att inte göra slut på bevisen på en och samma dag. För i så fall blir det till att bära ut mig med fötterna först.

Jag skall nog göra ett försök att klara ytterligare ett decennium!

Kommentera

